6 czerwca 2011

Wygrałeś, trafiłeś, zostałeś wytypowany....

Pomimo tego, że nie zgłaszam udziału w żadnych grach, konkursach i quizach często otrzymuję na komórkę, a ostatnio również na pocztę mailową wiadomości typu: "Usiądź wygodnie i proszę oddychaj spokojnie! Zostałeś trafiony złotym sms...em. Wygrana w zasięgu twojej ręki..., lub "Gratulujemy - jesteś wytypowana, tylko odeślij sms, mail i 100 000 Twoje. 
Kwoty podawane "za nic" są ogromne. Czasem łatwo byłoby się skusić. Ale skąd  te wszystkie quizy i konkursy mają nasze namiary?
Podejrzewam, że "rączka - rączkę myje" i z poszczególnych sieci telefonii przeciekają nasze numery do  kierownictwa quizów. A adresy mailowe? Wprost się boję pomyśleć...
Wiem, że na ten temat było już dużo pisane i mówione. Miały być nawet jakieś kary...Tymczasem  nadal płyną złudne słowa: Jesteś wytypowany, wygrałeś, trafiłeś - tylko...Jak sobie z tym poradzić? Nikt nie lubi narzucania i nachalności. Przecież wiem, że jeśli będę chciała wziąć udział w jakimś konkursie - to sama się zgłoszę...Majka47

3 komentarze:

  1. ...też dostaję tego rodzaju sms-y i maile. Od razu kasuję. Odnośnie gier to czasami wysyłam zakłady lotka, albo kupuję losa za 1 zł:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem z nudów zaglądam, co też "wygrałam". Jak tylko widzę, że mam coś wpłacić przerywam "enterem". Telefoniczne nagabywania od razu kasuję, bo to rozbójnicy są. Ale widać trafiają na naiwnych. A ja w końcu do Ciebie dotarłam:) Pozdrawiam serdecznie. Już sobie wpisałam nowy Twój link.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przy podpisywaniu umowy z abonentem zastrzegłem że nie życzę sobie żadnych marketingowych sms-ów a pocztę z takimi kwiatkami do kosza!
    I tyle -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń