8 marca 2012

Świętowanie inaczej...


    Współczesne świętowanie różni się od tradycyjnego. Tak jak dawniej, można podzielić na świętowanie na przyjmowanie życzeń od tych najbliższych nam mężczyzn,  świętowanie "firmowe"i "handlowe".  Oczywiście kwiatek i czekoladki to najpopularniejsze  upominki. 
Ale co to jest to świętowanie handlowe? Otóż wiele sklepów, domów wysyłkowych, a nawet apteki wykorzystują ten dzień proponując nam różne mini - prezenciki w postaci bonusów, kodów rabatowych, bezpłatnych dostaw towarów do domu. Niektóre z nich przedłużają nawet czas świętowania do 15 marca, a nawet na cały marzec. A co za tym idzie - nie tylko dla pań, ale również dla panów, aby panowie mogli zrobić tańszy upominek paniom i aby wszyscy byli szczęśliwi. 
Po paroletnim odrzuceniu świętowania Dnia Kobiet, naśmiewania się wręcz ze święta przypisywanego innej epoce zauważam triumfalny jego powrót. 
Myślę ,że walentynki nie zagrożą już świętowaniu tego dnia.
A zatem - świętujmy, nawet do niedzieli! Majka47


3 komentarze:

  1. W takim razie - świętujmy:) Ja również cieszę się, że to Święto powraca do łask:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja świętuję niezmiennie co roku.
    No, źle się wyraziłam, właściwie powinnam napisać 'zmiennie' bo ja 8 marca obchodzę urodziny, czyli co roku cyferka w moim kalendarzu się zmienia...
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazji do świętowania nigdy dosyć. A więc świętujmy. Ja z "tamtej" epoki i 8 Marca zawsze był mi bliski. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń